Pear Muffins With Dark Chocolate and Hazelnuts

Забелязвам една плашеща тенденция в блога си. Много манджи, малко (или почти никак) десерти. То е ясно, че не са ми най-силната страна, но да не би да си помислите, че не обичам сладко? Оооооо, нееее!
Обичам и още как. И то по възможност да е много шоколадово :-).
Така че се заемам да поправя тази липса, особено ако днес успея да преборя липсващата връзка с Blogger, не знам какво му става, но цял следобед е много проблемен....
И така, с оглед на сезона, нека да има и малко плодове около шоколада? Круши и лешници, добре ми звучи.



За 12 големи или 24 малки мъфини:

200г. брашно
1ч.л. бакпулвер
80г. захар
1 яйце
50г. разтопено масло или 60мл растително олио, аз предпочитам от гроздови семена
125мл прясно мляко
40-50г. лешници, нарязани на едро
3-4 плочки (около 50г) горчив шоколад, нарязан на едро
1 голяма или 2 по-малки круши, почистени от семките, обелени и нарязани на дребно



Загрявате фурната на 200 градуса Целзий,смесвате сухите съставки в една купа, разбърквате. В друг съд разбивате яйцето, добавяте млякото, разтопеното масло, и ги прибавяте в купата с брашното. Прибавяте нарязаните круши, лешниците, шоколада - всичко на дребни нарязани или начупени парченца. Разбърквате енергично, без да прекалявате и разпределяте сместа по формичките. Печете около 20-25 минути, според големината на формите, проверявате за готовност с дървена клечица. Изчаквате ги да изстинат, наредени върху решетка. Чудесни и сутрин, и следобед :-)

Коментари

  1. Прекрасни са мъфините, и снимките! Чудесен есенен десерт или закуска! :)
    Сърдечни поздрави и пожелания за слънчеви и вкусни есенни дни! :)

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря ти, Ева, радвам се, че ти харесват.

    ОтговорИзтриване
  3. пробвах ги още тази сутрин:) но с кисело мляко. ДОбре ми се получи, хубава рецепта - не много сладки, и свежи

    ОтговорИзтриване
  4. Интересно предложение, подплатено с чудесни снимки!

    ОтговорИзтриване
  5. Ехааа, много апетитно тук Луис!
    Отдават ти се десертите и още как. Виж в моя блог няма манджи, а само десерти, не е добре работата. Ще трябва и друго да показвам, ама съмсем скоро...
    Поздрави

    ОтговорИзтриване
  6. еха, радвате ме! Тъкмо си мислех, че явно не мога да уцеля вкуса на читателя, и затова нямам отзиви напоследък :-)))

    Шарена сол, то на рецептите за мъфини това им е хубавото, че можеш най-различни промени да правиш, и все са вкусни!

    Ваня, благодаря ти!

    Даниела, абе да не се заблуждаваме, аз торти като на Димитрана или на Ирина не мога да направя, та ако ще с топ да ме заплашват! Просто не съм се докосвала никога до подобни висини на сладкарското изкуство. При мен нещата са малко... хм... както станат :-).
    Важно е да има нещо за снимане, хахах.

    ОтговорИзтриване
  7. Ами така си е, всеки да си готви каквото му е на душата. Макар че не е добре, когато хората около тебе сериозно протестират срещу каларийната бомба, която им сервираш :-D

    Като бях на почивка и тъкмо беше пуснала публикацията за октоподчетата. И моя приятел като се залепи за лаптопа и вика "Добре де мило, ти защо не правиш такива вкусни неща, стига с тези десерти, виж какво готвят нормалните хора". Хаха, всеки с проблемите си :-))

    А пък за мъфините, няма как да не са вкусни, щом са с една от любимите ми комбинации - круши, шоколад и ядки!

    ОтговорИзтриване
  8. Страхотно изглеждат ...
    и много топли снимки :-)

    ОтговорИзтриване
  9. хахахах, верно всеки с проблемите си! Ами аз не че не правя десерти, но първо, избагвам, че много се окръглих, а и май все едни и същи се въртят... Та сега съм решила малко да поработя в тази посока, хем разнообразие, хем каляване на духа един вид... (ще пробвам да не ги ям... омммм....)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации